Nog maar 2 weken... - Reisverslag uit Rijnsburg, Nederland van Lianne Boer - WaarBenJij.nu Nog maar 2 weken... - Reisverslag uit Rijnsburg, Nederland van Lianne Boer - WaarBenJij.nu

Nog maar 2 weken...

Door: Lianne

Blijf op de hoogte en volg Lianne

18 Augustus 2015 | Nederland, Rijnsburg

Nog maar 2 weken en dan is het zo ver ... onze trip naar 'the South', oftewel het diepe zuiden van de Verenigde Staten. Wat voor Daan twee dagen van te voren begint, begint voor mij duidelijk al langere tijd van te voren. Wat moet ik meenemen, waar moet ik kopieën van hebben etc. Ik ben momenteel al druk bezig met de eerste en daarmee gelijk de laatste voorbereidingen .. want het meeste hebben we al gedaan .. de planning van onze onvergetelijke reis!

In het kort, waar gaan we allemaal naar toe:

31 augustus - 3 september : Nashville (TN)
3 september - 8 september: Fort Payne (bezoek Lanie) (AL)
8 september - 9 september: Rijden door Great Smokey Mountains (NC)
9 september - 11 september: Charleston (SC)
11 september - 13 september: Savannah (GA)
13 september - 15 september: Amelia Island (FL)
15 september via Jacksonville - Atlanta terug naar Amsterdam

  • 03 September 2015 - 12:44

    Wijnie De Boer:

    hoi lianne en daan,

    wat ontzettend gaaf dat julliie nu in amerika zijn,
    ik vind het leuk om jullie te volgen, en dat doen wim jr en ik iedere dag onder de lunch
    heel veel plezier! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lianne

Actief sinds 15 Aug. 2015
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 4385

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 16 September 2015

Katwijk goes South!

Landen bezocht: