Shotgun! - Reisverslag uit Fort Payne, Verenigde Staten van Lianne Boer - WaarBenJij.nu Shotgun! - Reisverslag uit Fort Payne, Verenigde Staten van Lianne Boer - WaarBenJij.nu

Shotgun!

Blijf op de hoogte en volg Lianne

07 September 2015 | Verenigde Staten, Fort Payne

Hallo allemaal :)

Hier weer een berichtje vanuit Fort Payne. Na een echte Mexicaanse lunch zijn we zaterdag richting Chattanooga gegaan. Chattanooga ligt in Tenessee en is een wat grotere stad. Een stad is hier geen stad zoals bij ons hoor, het is qua oppervlakte wel groot, maar er zijn niet zoveel mensen zoals bij ons en alles is vrij ruim opgezet. Voordat we naar het hotel gingen hebben we eerste een bezoek gebracht aan de Ruby Falls. We hebben een tour van ongeveer 1,5 uur onder de grond gedaan. Aan het eind van de tour kom je de bijzonder mooie ondergrondse waterval tegen (zie foto).

Na de Ruby Falls zijn we gaan eten in een sportsbar met bijzonder lekkere en grote hamburgers! Alabama moest spelen tegen Wisconsin, dus wij zaten te eten tegenover twee zeer enthousiaste Alamaba supporters die af en toe lekker met de tv mee schreeuwden. We snappen trouwens nog steeds niks van de regels van Football :P

Na het eten zijn we uitgegaan in Chattanooga, wat nogal een bijzondere ervaring was. Allereerst gaat iedereen hier blijkbaar uit in een jurk en de mannen in een blouse. Daan en ik gekleed zoals we altijd uitgaan, werden in de eerste instantie niet toegelaten in de club:P Na wat gepraat mochten we door van de manager. De club waar we waren bestond voor 80% uit banken en had een dansvloer van 3 bij 3 en minstens een uitsmijter of 10 in de club. Het was heel anders dan in Nederland, maar we hebben ons prima vermaakt, met name door het kijken naar veel vreemde mensen!:P

Zondagmorgen zijn we naar de kerk gegaan in Collinsville (hier wonen Lanie haar opa en oma). Een kerkdienst van een uurtje, waar we voorgesteld werden aan de gemeente (van zo'n 40 mensen) tijdens de dienst. Een hele bijzondere, maar leuke ervaring! Na de kerk lunch bij opa en oma. WOW! Wat kan oma koken :O Ik heb zelden zo lekker gegeten. We hebben ook nog een hele zelfgemaakte Pecan Pie meegekregen voor onderweg .. jummieee!!

Na het eten zijn we naar Jakob gegaan, Lanie haar neef. Die heeft iets met wapens:P De hele achterbak van zijn pick up lag vol met wapens en munitie en wij mochten daarmee schieten! (in de achtertuin :P). We hebben ons prima vermaakt en Daan blijkt met name een talent met de Sniper en Pijl en boog :) Wat een dag!!

We weten nog niet wat we vandaag gaan doen, maar morgen vertrekken we vroeg op weg naar onze volgende bestemming. We gaan door de Great Smokey Mountains richting Cherokee, waar we hopelijk een horse trail kunnen doen.

Tot later :)

Daan & Lianne

• 08 September 2015 - 14:15

Nel Guijt:

Jullie genieten echt hè. Gaaf hoor. Stoere foto's en filmpjes met dat schieten. En Lianne, had jij geen talent dan?

• 08 September 2015 - 16:29

Neeltje De Boer:

jullie hebben het wel heel leuk daar he, een hele belefenis hoor. Ik ben erg benieuwd naar de fotos. jullie zullen er wel heel veel gemaakt hebben.nou nog een hele fijne tijd daar!